poniedziałek, 2 września 2013

Koronkowa opowieść - Damy dworu

Kolejna wymiankowa twórczość z ArtGrupą ATC na tapecie. Było ciężko - za dużo rzeczy naraz - tych przyziemnych i tych bardziej górnolotnych i twórczych. Ale udało mi się. Pokój dziecka zagospodarowany - łącznie z dzieckiem (co mnie bardzo cieszy), zaliczone wyzwania z Lift Summer Crafts i w końcu Portal Party z wyzwaniami ekspresowymi na Scrapujących Polkach. Jak?! Sama nie wiem, ale to już za mną i teraz powrót do realnego świata i już zakasuję rękawy.
A tymczasem jeszcze ATCiaczki, które ukochałam sobie i zbieram powoli i mozolnie w małym pudełeczku (muszę kiedyś pokazać tę moją rosnącą kolekcję)!
A w ArtGrupie ATC typowo kobiecy i romantyczny temat. Tym razem koronki pod każdą postacią - pole do popisu dla twórczej kobiety :-) a sam pomysł od Magdy.

Oto moje koronkowe dwórki :-)





Trochę tuszu, embossingu na gorąco, perełki i tak oto prezentują się w całej okazałości.
Trojaczki moje już rozdzielone :-( 
Jedna jedzie do Ostrowa Wielkopolskiego (Basiu, pozdrawiam!), druga do Katowic w podziękowaniu za rewelacyjnego ATCiaka, którego otrzymałam jako fanka Monty Pythona od Iwonki :-)

Jakie wrażenia? Podobają się? 
Mam nadzieję, że tak, bo to znaczy, że rozwijam się ;-)

Pozdrawiam cieplutko :-)

 

12 komentarzy:

  1. Śliczne :) Szkoda, że ich tak mało do rozdania miałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała Mi - zapraszam do zabawy z ArtGrupą ATC - kto wie, może trafimy na siebie ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Trzeba będzie kiedyś spróbować :)

      Usuń
  2. Pięknie pokazałaś damy w koronkach hmmmmm-elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za piękną damę, ATC jest fantastyczne i szkoda, że zdjęcia nie pokazują jego prawdziwej urody. Dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D Tak się cieszę, że moja dama spodobała się!!! Bardzo chciałam pięknie odwdzięczyć się za Monty'ego. Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  4. musiałaś późno wstawić, że przegapiłam takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - troszkę 'przeterminowana' była, ale dotarła do nowych właścicielek i to najważniejsze :-)

      Usuń