poniedziałek, 23 września 2013

We'll be counting stars...


Kolejny wpis w moim art-jornalu popełniony!

Od kiedy wróciłam do pracy ciężko mi zabrać się za scrapowanie. Ostatnio udało mi się zrobić ATCiaczka z Polą Negri, ale to była łatwa i przyjemna praca :-)
Nad wyzwaniem do scrapki-wyzwaniowo zabierałam się od momentu ogłoszenia go i nie wiedziałam zupełnie, jak to ugryźć. Niby łatwy temat - gwiazdy, ale tak szeroki, że już nic nie wiadomo. A tym bardziej, kiedy ma się tysiące pomysłów ;-)
Natchnienie przyszło w najmniej spodziewanym momencie - w piątek rano kiedy jechałam do pracy. 
Wtedy po raz pierwszy (dlaczego tak późno?!) usłyszałam piosenkę One Republic "Counting stars" i olśniło mnie! Od razu wiedziałam, jak wszystko ma wyglądać, kolory; elementy; detale i...
TAAAA DAAAMMM!!!
Oto jest :-D


Tak miał właśnie wyglądać mój wpis i po raz pierwszy jestem ZUPEŁNIE, CAŁKOWICIE zadowolona
z tego, co zrobiłam!!! 




Czy TO się nazywa WENA, bo doświadczyłam tego typu uczucia po raz pierwszy odkąd scrapuję!
Dzięki chłopaki!!! :-D

A przy okazji banerek scrapki-wyzwaniowo.


A tutaj piosenka dla Was - tak przy okazji mam swój powerplay na jakiś czas :-)
Może przyda się tej jesieni, jako motywator lub 'zazgrzewacz do walki"?!

Pozdrawiam cieplutko!!! 

                                  

8 komentarzy:

  1. bardzo, ale to bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku! nie wiem, czy to się nazywa wena, ale ja nigdy jeszcze nie powiedziałam o swojej pracy: tak miała wyglądać! serdeczne gratulacje (widać - praca na coś się przydaje;) i ciepłe pozdrowienia w imieniu własnym i scrapek-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pinezko :-) wiesz, doszłam chyba do takiego etapu, że potrafię sobie powiedzieć: dość, już wystarczy, tak jest dobrze - i dobrze mi z tym :-) Wcześniej cały czas coś zmieniałam i kombinowałam i wtedy okazywało się, że 'przedobrzyłam' i już nic nie dawało się z tym zrobić. To chyba moje 'scrapowe' dorastanie ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. wow!!! I like the colour palette and the technique of your work!
    Thank you for joining us at scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much Taniko! Hope I'll be able to take part in your future challanges :-)

      Usuń
  4. Wspaniałe przesłanie, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... prawda?! od razu wpada w ucho i zachęca do uwiecznienia go w jakiejś formie :-) Pozdrawiam!!!

      Usuń