czwartek, 12 września 2013

W starym kinie z Polą Negri

Nowy miesiąc - nowe wyzwania, nowe pomysły...
ArtGrupa ATC znowu atakuje pięknym, kobiecym tematem: "Jej portret" za sprawą KLAUDII-GR
Jej inspiracja jest rewelacyjna - napatrzeć się nie mogę!
Ja jednak postawiłam na prostotę - tym razem. Po ostatnim 'bogatym' w kolor i faktury ATCiaku z damami dworu - dziś skromnie... nawet bardzo, ale to takie właśnie moje klimaty - nostalgia, vintage i... czarno-białe nieme kino, czyli coś starego, zapomnianego i przykrytego kurzem historii.
Pola Negri wielką artystką była!!! Tego nikt nie zaprzeczy - zdobyła "Święty Gaj", grywała z najlepszymi i ma zdjęcia z Valentino - yes! - tym Valentino - podobno byli kochankami ;-) 
Uwielbiał ją też przywódca Trzeciej Rzeszy, ale to może nie koniecznie powód do radości.
Może i nie udało jej się wkroczyć w świat kina dźwiękowego ze względu na "nieodpowiedni i ordynarny" tempr głosu, ale dla mnie i tak jest wielka i wspaniała i uwielbiam ten jej zabójczy wzrok.


A oto moje wymiankowe skromne dzieła.


Portret Poli wydrukowałam na kartkach ze starej książki i postarzyłam mgiełką. Reszta to wytuszowane na krawędziach tło w kratę i taśma z odręcznym pismem. Na brzegach perełki w płynie - mały, symboliczny akcent dla ozdoby.
"Legenda zobowiązuje" - słowa samej Negri :-)


Jak widzicie są trzy... zostaje jedna nadliczbowa.
Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć moją niemą modelkę - bardzo proszę - do przygarnięcia :-)

Pozdrawiam cieplutko!

24 komentarze:

  1. baardzo mi się podoba .. i jeśli mogę przygarnąć - to zaklepuję :)) postaram się też zrobić coś w klimacie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklepane więc ;-) Pola czeka na adresik. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. No no -jakbym słuchała pana Janickiego w programie tv :) ja też w temacie kinowym zrobię,ale jak-? ciężko za pokazanymi pracami nadążać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, i zdjęcia bardzo w klimacie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne sa Twoje ATC w klimacie vintage. Zawsze patrzę i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie masz jeszcze jednej . Z chęcią był przygarnęła i dała do przygarnięcia swoją steampunkową damę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa! Bardzo mnie to buduje, bo jestem na początku ATCiakowej drogi i każde Wasze pozytywne słowo to dla mnie duża nagroda :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadam drugi raz i bardzo podoba mi się to co widzę,piękna praca i piękne zdjęcie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka! A widziałaś, że na scrapki.pl jest mega wyprzedaż tych maleńkich stempelków, które tak lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Widziałam, widziałam - chyba pójdę obrobić bank w tym miesiącu ;-)

      Usuń
    2. Ich obecna cena chyba nie wymaga aż takich poświęceń :P - chyba, że wypatrzyłaś coś więcej ;)

      Usuń
    3. ... i w tym właśnie problem ;-) zawsze jest "coś więcej"!

      Usuń
  9. Świetne!!! już się cieszę że jedno leci do mnie :) z wymiankowej pary :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - już niedługo poleci - tylko ją pięknie zapakuję ;-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. łooooł, to dzieło jest naprawdę niesamowite, dla mnie to taki trudny temat, a widzę takie piękne interpretacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-D 'Portret' jest w Tobie - potrzebujesz tylko 'tego czegoś', żeby go odkryć. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  11. Piękna Pola! Wyszło bardzo klimatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuudowne są! Ale klimaty;)

    OdpowiedzUsuń