czwartek, 31 października 2013

Lubię szyć!... ArtGrupa ATC

Ci, którzy  mnie znają - wiedzą... why?! ATC pokochałam całym sercem
i już nie wyobrażam sobie życia bez tej formy w swoim maleńkim scrapbookingowym świecie... a i szyję całkiem nieźle do tego wszystkiego :-D
W związku z powyższymi - nie mogło zabraknąć mojej skromnej osoby  w kolejnej wymiance w ArtGrupie ATC.
Tym razem Rudlis rzuciłam nam krawiecką rękawicę i postanowiłam podjąć jej wyzwanie.
Wymianan na zasadzie łańcuszka, więc nie czekam na oficjalne wyniki i już ogłaszam, że moje wymiankowe trio (ze mną pośrodku) tworzą: KLAUDIA-GR oraz Ina Leff. Nie miałam jeszcze przyjemności wymieniać się z nimi, więc tym bardziej cieszę się, że ich ATCiaczki trafią do mojej kolekcji :-)
Nie przedłużając - 'Lubię szyć' by le petit piaf... 
bez szycia, bo mi siostra akurat teraz maszynę zwinęła ;-)






Kilka eksperymentów pojawiło się w głowie podczas wykonywania tych ATCiaczków - muszę powiedzieć że w miarę udanych i dobrze rokujących na przyszłość. Uwielbiam wymyślać nowe rzeczy podczas pracy nad ATC, bo to właśnie sprawia, że tak mocno pokochałam tę formę. Nie muszę zachowywać umiaru i puszczam wodze fantazji na całego!!!

A już jutro pochwalę się tym, co ostatnio znalazłam w jednej
z wymiankowych paczuszek, a co mocno zawładnęło 'sejdusiem' mojego dzieciątka :-D

Pozdrawiam cieplutko!!!

14 komentarzy:

  1. Śliczniutkie to maleństwo! Napisz coś więcej o eksperymentowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) ...a eksperymentów nie zdradzę, dopóki nie zastosuję ;-) a tak poważnie... kombinuję cały czas i obiecuję, że jeśli będzie warte uwagi - podzielę się. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne! Czyżby Maria Antonina?
    Już zacieram rączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) hehe... tak, tak, Maria - wydrukowałam do koronkowej opowieści i tak jakoś mi w ręce wpadła przy obecnym wyzwaniu...

      Usuń
  3. Mam! Mam! Cudo po prostu!!! Bardzo dziękuję:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że sprawiła Ci tyle radości :-D Pozdrawiam cieplutko :-*

      Usuń
  4. Jak przystało na królową bogato ją wyposażyłaś w klejnoty.Świetne ATC uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, zazdraszczam Dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje pomysły sa genialne. Cudne maleństwa zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńko! Jestem pod wrażeniem kompozycji i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie uszyte ATC :) Dziękuję, że chciałaś się przyłączyć do mojego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń