niedziela, 27 października 2013

Z wizerunkiem dziecka - ArtGrupa ATC

Ostatnio pisałam, że będzie dużo ATC?! ... i będzie, bo w ArtGrupie ATC dwa w miesiącu, a ponadto postanowiłam systematycznie brać udział w różnych wyzwaniach, które wpadną mi w ręce ;-) 
Wydaje mi się, że mogę - znaczy  to tylko tyle, że 'odważę' się chyba wyjść poza ramy swojego kawałka wirtualnego świata, bo po cóż tworzyć, jeśli tylko 'do szuflady' idzie?! Może uda się... może coś z tego będzie ;-)

Wracając do obecnego wyzwania - z wizerunkiem dziecka + pismo. Moja parka to ma.kesz (pozdrawiam)
Zaszalałam ze stemplami - zastanawiam się nawet czy nie za bardzo, ale ostatecznie jest całkiem nieźle. Dzieciątko jest trochę smutne, ale to taki już okres teraz, że tylko nostalgia i zaduma... cóż tu dużo mówić - jesień!!!



Ostatnio zaczęłam też szaleć z nowym konwerterem makro, więc (jeśli się uda) będę wrzucała zdjęcia detali w skali makro - aaa... takie tam moje fanaberie ;-)





HOPE - I hope you like it! 
Podobno 'nadzieja matką głupich', ale trzeba ją kochać! 

Piękny dziś dzień - pozdrawiam cieplutko :-D

10 komentarzy:

  1. Piekne, dzieciatko jest sliczne i przeslodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-D ta buźka od razu wpadła mi w oko - mimo, że taka smutna... albo właśnie dlatego ;-)

      Usuń
  2. Świetnie wymyślone i pięknie wykonane. Tło jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróbeleczku, jak Ty to pięknie zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a wydawało mi się, że taki 'zwyczajny' ten ATCiaczek będzie - względem tych ostatnich ;-)

      Usuń
  4. Cudowne, niesamowity klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, ciekawie zmediowane i bardzo, bardzo jesienne.

    OdpowiedzUsuń