niedziela, 27 października 2013

Jesienna nostalgia i zaduma...

Zalewa mnie rzeka nowych wyzwań z działu ATC, w których biorę udział, bo kocham całym serduchem tę maleńką formę - pomijając oczywiście fakt, że są inne, jeszcze mniejsze ;-)
Wrzucam na bieżąco, bo nie chcę mieć zaległości :-)

Tu moje ATCiaczki na październik na Scrapujących Polkach




Podsumowując wczorajszy wieczór - wyczarowałam 8 ATCiaków na trzy różne tematy... 
jestem zadowolona i chwilowo usatysfakcjonowaną pracą :-) 
Tak na marginesie - mam ostatnio szczęście do oscrapowanych sobót ;-)

Pozdrawiam cieplutko!!!


4 komentarze:

  1. Cudowne prace! Przepiękne motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ATCiaki, a szczególnie urzekł mnie pierwszy - jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za miłe słowa! Ja też najbardziej upodobałam sobie ten pierwszy :-)

      Usuń