sobota, 19 października 2013

Z wagą w roli głównej...

Kolejne wyzwanie z ArtGrupy ATC należało do Iwonki (dla mnie mistrzyni tematów, które są mi bardzo, baaardzo bliskie i fanka Monty Pythona w jednej osobie :-) Czy może być lepiej?!) Iwonka dała tylko jedno wytyczne: obrazek wagi; reszta to już kwestia indywidualnej interpretacji.
Wymianka tym razem na zasadzie łańcuszka - jedna osoba przede mną i za mną - tak trafiłam na Carmen oraz Inkę. Pozdrawiam dziewczyny! 
(Opóźnione przez brak neta, ale jest i już leci do Was)

A oto moje dzieło przygotowane na tę okazję. 


Panienka zakochana w kuchenny gadżetach i swojej starej wadze :-)




I to na tyle na razie.

Za chwilkę kolejne wyzwanie i kolejne ATCiaczki i... chyba już czas pochwalić się swoją kolekcją, bo rośnie i rośnie i rośnie, a cudeńka, które do mnie napływają cieszą moje oczy!!!

Pozdrawiam cieplutko!

14 komentarzy:

  1. Świetne,będę wypatrywać jej w mojej skrzynce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-D mam nadzieję, że uznasz, że warto było czekać :-)

      Usuń
  2. Ona pewnie będzie ważyć skladniki na pyszne domowe ciasto- śliczna ,ciepła praca : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typ domatorki, jak ja :-D Jedno z moich licznych wcieleń jest tu pokazane ;-)

      Usuń
  3. o ja sobie poczekam chętnie na takie ATC ! super :) ciekawe czy ode mnie już do Ciebie doszło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję Inko! Twoje cudeńko już mam, piękne cukieraski - moje dzieciątko od razu wiedziało, co to i chciał 'ciuciejka' amm ;-)

      Usuń
  4. Ależ pomysłowe i kolorki takie wesołe... Super :)

    OdpowiedzUsuń