piątek, 7 lutego 2014

"Guzik z pętelką w miłosnym uścisku"

Postanowienia noworoczne dają w łeb... przez nawał pracy nie mam czasu na scrapowanie,
 ale już biorę się za siebie!

Pierwsze wyzwanie na blogu sklepiku Przydasiowo.pl
(chwilowo odnośnik do bloga, bo sklep właśnie modernizuje stronę)
ujęło mnie swoim hasłem  "Guzik z pętelką"

http://franki-przydasiowo.blogspot.com/2014/01/1-wyzwanie-przydasiowe-z-nagroda.html

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, więc wymodziłam skromną karteczkę 
i pewnie za tydzień powędruje do męża :-)

Oto moje skromne dzieło:


 Mój mały miłosny liścik z wyznaniem...


... i tytułowy guzik z pętelką :-)


Zgłaszam więc moją karteczkę na wyzwanie #1 w Przydasiowo.pl

Jest o co walczyć, bo super tam przydasie są i...
przewidziane jest kwartalne rozliczanie udziału w wyzwaniach, 
co wiąże się ze zniżkami w sklepie - ciekawie?!
Pewnie, że tak!!!

Do boju!!!

Pozdrawiam cieplutko!

5 komentarzy: