niedziela, 16 lutego 2014

Wielka wymiana zakładkowa w ArtGrupie ATC

Czas nadrobić zaległości - w końcu ferie!!!
Tak się cieszę na ten zbliżający się, dwutygodniowy czas odsapnięcia od obowiązków,
bo to będzie czas eksperymentowania....
ze wszystkim, w czym moje łapki mają swój udział :-)

Na razie zakładki, które już dawno poleciały do Klaudii, 
a ja nie miałam nawet czasu napisać posta i wrzucić zdjęć!

Oto są moje zakładeczki na Wielką Wymianę Zakładkową


Aniołki czytają Guliwera...

... i marzą o dalekich podróżach i wielkich przygodach :-)





Miłej lektury moje Drogie!
Mam nadzieję, że moje zakładki będą miłym dodatkiem do Waszych lektur :-)

Pozdrawiam cieplutko!

26 komentarzy:

  1. Śliczne :) Fajnie, że jedna do mnie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze nie trafiła? Wszystko wysłałam w środę - i Ty i Klaudia powinnyście już dostać!

      Usuń
    2. Właśnie dostałam :)

      Usuń
    3. Super! Mam nadzieję, że czytasz właśnie jakąś dobrą książkę :-) Pozdrawiam kochana!

      Usuń
  2. zapatrzyłam się na amen - wspaniałe zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Mam nadzieję, że obdarowane będą tego samego zdania :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda?! Może nie pasują do Guliwera, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby ich tam nie "wcisnąć" :-D

      Usuń
  4. Zakładeczki - aniołeczki...Piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, tylko szkoda, że tak mało tych piękności zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się terminów... a teraz żałuję, bo frajda niesamowita i praca poszła sprawnie. Następnym razem posłucham Inki i będzie megafaktura ;-)

      Usuń
  6. Jeden aniołek trafi do mnie-mam nadzieję że Klaudia nie będzie miała i tym razem problemu z wyborem :) zakładki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Carmen i cieszę się, że Ci się spodobały. Jedyne co je różni, to słowa z Guliwera... no, teraz Klaudia ma duży wybór - niech wybiera rozsądnie ;-)

      Usuń
  7. vintage! gaza! i tylko... kilka ;)) nie no super - a Carmen mi pewnie da zmacać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi - no właśnie... a mogłam Cię posłuchać! Faktycznie zakładeczki robi się migusiem, jak wszystko czeka przygotowane. Tylko z wycinaniem słów większa robota, ale warto było. Następnym razem posłucham dobrych rad i rzucę się na głęboka wodę :-)

      Usuń
    2. :)) mam taką nadzieję Petitku!

      Usuń
  8. super aniołkowe:)..lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja tez zaczynam przekonywać się, że to zdecydowanie moje klimaty :-)

      Usuń
  9. prześliczne, klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne! Na pewno umilą czytanie nowym właścicielkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... za odwiedziny także i pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Jedna już jest prawie mojaaaaaa!!! Aż się czytać chce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To teraz dobra książka i można się rozmarzyć ;-)

      Usuń
  12. Piękne! Gaza tworzy piękną strukturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... zakochałam się w tym prostym materiale ;-)

      Usuń