niedziela, 23 lutego 2014

Eksperymentowanie uzależnia!

Mój pierwszy w życiu blejtram poskromiony!
Wszystko za sprawą Czekoczyny i jej warsztatów on-line, które ostatnio obejrzałam.


A wszystko zaczęło się ponad pół roku temu, podczas zlotu w Wawie -
warsztaty, które nadal wspominam... 
wtedy właśnie poczułam nieodpartą chęć do eksperymentowania z mediami
i brudzenia sobie rąk na wszelkie sposoby!

To dopiero początek mojej drogi, ale wiem już, w którym kierunku podążam :-)

Zapewne droga nie będzie zbyt 'czysta', ale kocham to!!!


Oto kilka szczegółów :-)





Blejtram powstał z myślą o 1 wyzwaniu w Retro Kraft Shop
i miał zdobić moją półkę z  rodzinnymi pamiątkami 
(na zdjęciu w rameczce moi kochani pradziadkowie w dniu ich ślubu),
ale szybko okazało się, że będzie idealnym prezentem na urodziny mojej babci, 
a więc przyjemne z pożytecznym :-)

http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-challenge-retromania-1.html

 Uwielbiam 'starocie', chomikuję wszystko z 'przeszłością',
odnawiam i odmalowuję rupiecie, a później...
ku rozpaczy męża wstawiam do naszego 'świeżutkiego', nowoczesnego mieszkanka :-)

Podobno nie warto żyć przeszłością, ale bez przeszłości nie byłoby nas!
Tak, jak drzewo bez korzeni nie ma racji bytu, 
tak też człowiek bez wspomnień!

'Pamiętajcie' zatem Kochani i czasem spójrzcie wstecz!

Pozdrawiam cieplutko!

6 komentarzy:

  1. Piękne detale i genialne kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop. :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że jesteście i macie takie genialne gadżety! Niedługo zbiorę małą kolekcję i będę używać na potęgę :-D

      Usuń
  2. Ta praca jest śliczna :D To jeden z najładniejszych blejtramów jakie widziałam, świetnie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń