piątek, 21 lutego 2014

EKO za pięć dwunasta!

... no może troszkę przesadziłam z tą dwunastą, ale jest właśnie 23:01, 
więc koniec wyzwania za niecałą godzinkę.

I jak to u mnie zwykle bywa wszystko na ostatnią chwilę :-)
Zdążyłam jednak i spieszę z informacją, 
iż biorę udział w drugim wyzwaniu sklepiku Przydasiowo.pl

http://franki-przydasiowo.blogspot.com/2014/02/2-wyzwanie-przydasiowe-z-nagroda.html

"Miłość w barwach Eko" - tak brzmi tytuł wyzwania.
Technika dowolna. Wszystko, co do głowy przyjdzie... dozwolone.

No to poszalałam :-D


W mojej pracy: baza (no chyba nie za bardzo eko, ale jak bez niej?),
kawałki torebki papierowej (przywiezionej ze Stolicy!),
patyczki po lodach (skrupulatnie zbierane przez mą dziecinę),
korkowe serducho (zmasakrowałam jedną z podkładek),
a ponadto: drewniane klamerki, sznurek z jakiejś metki, 
sznurek jutowy, trochę washi i napis "KOCHAM"!



EKO, bo z odzysku (troszkę) i w odpowiednich barwach...
ziemi, która Nas wszystkich łaskawie tu gości :-)


Voila mes amies... mon carte!!!

Natknęłam się także (po raz pierwszy) na blog DIGITAL PAPER
i wyzwanie lutowe "Prosto z serca", więc i tam powędruje moja karteczka :-)

http://madebyjanet.blogspot.ie/2014/02/wyzwanie-lutowe.html

Pozdrawiam cieplutko!!!

6 komentarzy:

  1. Serce na płocie ...romantyczne i bardzo ciekawe ! Dziękuję za udział w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi ten płotek tak w głowie siedzi... dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń
  2. Świetna praca! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z sercem jest cudna, ale nie doczytałaś chyba, że na nasze wyzwanie w Digital PAPER miała być kartka w kształcie serca .... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo faktycznie... teraz właśnie widzę, jak nic napisane "w kształcie serca". No cóż - za gapowe się płaci. Szkoda, ale na pewno jeszcze do Was zajrzę :-)

      Usuń