piątek, 28 lutego 2014

Język ojczysty... nie taki łatwy!!!

Witajcie Kochani!
Dziś na tapecie kolejne wyzwanie i wymiana w ArtGrupie ATC,
a temat - hmmm... przysporzył mi nieco kłopotu.

Niby temat łatwy i prosty w interpretacji i wykonaniu, ale...
zawsze jest jakieś "ALE"!!!

Po pierwsze - z góry wiedziałam, co ja dostanę od mojej wymiankowej pary Pejtoon 
i to mnie troszkę onieśmieliło, bo jej ATCiaczki są po prostu boskie!

Po drugie - każdy pomysł umierał 'śmiercią naturalną", 
bo za dużo pomysłów na raz, a przestrzeń mała i sprzęt odmówił posłuszeństwa.
Zostałam z niczym, nijak wydrukować obrazków :-/

... więc jest na 'surowo' - ot takie 'książkowe" tło i kilka zdań wyrwanych z kontekstu 
z "Ostatniego Mohikanina", jeśli dobrze pamiętam.

Wszystko skrzętnie obdarte, postarzone i obficie potuszowane. 
 Nie obyło się także bez plamek z tuszu kreślarskiego.



A to poszczególne ATCiaki :-)





Tak oto wyglądają moje ATCiaczki bez szczególnych scrapowych gadżetów.

Pozdrawiam cieplutko!!!

16 komentarzy:

  1. Ooo, jak pięknie! Nie masz się zupełnie czego obawiać, Twoje interpretacje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ATCiaki są wspaniałe... świetny pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać, bez scrapowych gadżetów też można stworzyć super pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto poeksperymentować niestandardowo ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowo zrobiłaś temat mimo trudności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im dłużej jestem "z Wami" tym lepiej i szybciej znajduję rozwiązanie na każdy problem! Trening czyni mistrza, więc mam nadzieję jeszcze długo zabawić ;-)

      Usuń
  5. Piękne i klimatyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prosty pomysł ze świetnym mediowaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Podobno najlepsze są najprostsze rozwiązania :-)

      Usuń
  7. Śliczne ATCiaki, pięknie postarzone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo... zakochana po uszy w Distressach!!!

      Usuń