sobota, 25 stycznia 2014

Kokardeczki są w kropeczki...

Słodziarsko zaczynają się wyzwania w ArtGrupie ATC, a wszystko za sprawą Inki :-)


"Kropki i kokardki" to nowy temat, który przypadł wszystkim dziewczynom do gust tak bardzo, 
że niektóre postanowiły kilka razy zagościć w naszym wymiankowym łańcuszku :-)
Niektóre twierdziły, że robienie kokardek to 'czarna magia' i trzeba co najmniej 'palczastego jogina', 
żeby sobie z nimi poradzić, ale prace wystawione do tej pory są przepiękne i myślę, 
że dziewczyny stanęły na wysokości zadania!

Podejrzewam, że większość z Was zna mnie już na tyle dobrze, że wie, 
iż przy tak wdzięcznym i dziewczęcym temacie będą u mnie... damulki ;-)
I są! Ale tym razem troszkę młodsze :-)
Oto one!!!


Zrobiłam dwa zupełnie różne ATCiaczki z bardzo prostego powodu - 
nie miałam więcej materiału w kropeczki :-(
Starczyło tylko na te dwa, ale myślę, że w różnorodności bogactwo.
A teraz moja wymiankowa para - Anetka, ma przed sobą ważną decyzję...
która z dwóch 'damulek' ma do niej polecieć... Anetko?!


Kilka szczególików, bo ostatnio coś zaniedbałam się ze zdjęciami :-)





I to wszystko na dziś :-)

Pozdrawiam cieplutko!!!

14 komentarzy:

  1. Aleś mi dała zagadkę! Obie piękne! Zrób mi niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. damulki to tak w naszym wieku prawie .. ;)) ładnie się komponują na kropkach i do twarzy im w kokardkach ! cieszę się, że temat się przyjął, bo już byłam bliska zmiany na inny ( hmm problem miałam jak wykonać własne zadanie ) ;-O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że w naszym ;-) a temat jest super! Po dotychczasowych pracach widać, jak szeroki i różnorodny w interpretacjach, a dziewczyny tak ochoczo do niego przystąpiły! Świetnie to wymyśliłaś!!!

      Usuń
  3. śliczne! moją faworytką jest ta z kokardą na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!! Uwielbiam kropeczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Superowy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne te Twoje damulki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! I jakie klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń