czwartek, 8 sierpnia 2013

Wyzwanie Czekoczyny na Lift Summer Crafts

Po dłuższej przerwie znów dołączyłam do zabawy na Lift Summer Crafts. Tym razem art journal, którego jeszcze nie tykałam, a korciło mnie już od dawna! Czekoczyna (według mnie guru mediów - byłam na Jej warsztatach w Wawie i po prostu mnie pochłonęło!) przygotowała mapkę, o taką:

Kryteria: rób, co chcesz - rób to z pasją i dobrze się baw!

A więc chciałam zabawić się na całego, ale... oczywiście coś musiało pójść nie tak. 
Przede wszystkim nie przyszły moje media - gel medium, pasta i wyczekiwane od tygodnia ecoliny!!! Poza tym koszmarny upał wyciskał ze mnie wszystkie poty, a ja w środku dnia z suszarką w ręce i... chyba nie muszę kończyć. Jednym słowem masakra!
A więc wyszło, jak zwykle - z tym, co mam (czyli niewiele), nie tak, jak chciałam i na ostatnią chwilę :-(
Brrr - nie lubię!
No ale nie ma co narzekać - liczy się zabawa.
A oto moje art journalowe (pierwsze) dzieło!





Ja coś ostatnio za bardzo w tych "mrocznych" klimatach siedzę. Ale tak, jakoś to już wychodzi ze mnie niepostrzeżenie. 
Pierwszy wpis w swoim art journalu chciałam tak - o sobie - od serca... i wyszło serce...
 i jeszcze kilka innych rzeczy, ale to już zupełnie inna historia!


I już nie mogę doczekać się wyjazdu na spotkanie 31 sierpnia w Warszawie, które podsumowuje wakacyjną zabawę.  Będzie wspólne craftowanie i mnóstwo innych atrakcji :-)
Szczegółowe info tu: Lift Summer Crafts 

Pozdrawiam cieplutko!!!

6 komentarzy: