czwartek, 15 sierpnia 2013

Druga muza - Jane Doe

Zastanawiam się właśnie - bardzo intensywnie - ile kobiet w moim życiu inspiruje mnie do działania. 
I nie mam na myśli tylko działania, powiedzmy 'artystycznego', tylko tak w ogóle, żeby działać globalnie, we wszelkich dziedzinach życia - po prostu, żeby mi "się chciało"! 
Dochodzę do wniosku, że wiele, baaaaardzo wiele - niektóre pełne życia i energii, którą po prostu obdzielają innych (Dżela 'moja' - no musiałam!), a niektóre już niestety "po tamtej stronie" z zacnymi tytułami. 
Tak czy inaczej lista długa, a jedną z nich poznaliście wczoraj - Moja Frida (wcale nie najważniejsza z nich i nie najznakomitsza), ale to dzięki pewnej kobiecie (też wczoraj o niej troszkę było), która także bardzo mnie zainspirowała - po prostu pojawiła się i już i jest w moim art-journalu na zawsze!

A teraz nowe - nowe podejście i nowe wyzwanie - o tu:


Zaintrygowało mnie - tak zwyczajnie, po prostu: Who am I?
Tak zaczęłam pisać bloga - od tego właśnie pytania i pewnie nadal nie znam na nie odpowiedzi i długo jeszcze nie poznam, a póki co, staję do wyzwania z moją Jane Doe; anielską diablicą, która całą sobą mówi 'kim do diabła jestem?!'






Tak jeszcze na zakończenie - jeśli napis stanowi zagadkę:


Poznajecie tę panią?! Kolejna z moich "inspiratorek, motywatorek i muz" -
kiedyś doczeka się wpisu w art-journalu z prawdziwego zdarzenia!

Pozdrawiam!

Aaaaa, a na zupełne już zakończenie muszę dodać, że ośmieliłam się troszeczkę przekształcić słowa M.M., bo ja już mam "do kochania" - nie jednego, lecz dwóch wspaniałych mężczyzn w swoim życiu i więcej nie szukam - przykro mi ;-), więc zamieniłam końcowy wywód z: 'someone to love' na: 'her way". 
Przykro mi Marylin - profanacja wiem, ale i tak Cię kocham!

8 komentarzy:

  1. rozkręciłaś się journallowo widzę :) fajnie, ze masz swój scrapowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia tkwi w tym, że w art-journalu zostaje cząstka mnie - tak się uzewnętrzniam, a inne formy scrapowe - to taka mała sztuka dla innych. AJ jest tylko mój :-)

      Usuń
  2. Kim jestem? Oto jest pytanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie i bardzo intrygująco!;)

    OdpowiedzUsuń