wtorek, 31 grudnia 2013

Samochwała... bezwstydnie o sobie samej :-D

No, co?! Jestem kobietą!!! Oczywiście lubię być chwalona,
jak każdy i lubię też czasem coś wygrać - 
nie za pomącą wujka random.org, ale do tej pory się nie zdarzyło,
bo nie za bardzo było, jak...
swoją scrapową przygodę z wyzwaniami dopiero zaczynam, a tu taka 'niespoździanka' :-D

Dziewczyny ze Scrapujących Polek doceniły moje wysiłki i tak oto:

Czyż nie miło kończyć rok z takimi wieściami?!
Ja lubię!!! :-D

Moje prace, które wystawiłam pod ocenę na Scrapujących Polkach znajdziecie TU

Pozdrawiam cieplutko!

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo miło Lenko, bardzo. Zwłaszcza, że ostatnio tak mało scrapuję :-)

      Usuń
  2. Kończysz rok z przytupem, nie ma co! Ale, ale... pokaż no tę nagrodzoną pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Wspaniałe zakończenie roku :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie i życzę samych cudownych i słonecznych dni w Nowym Roku!

      Usuń