poniedziałek, 30 grudnia 2013

Łańcuszkowe "Podaj temat" doczekało się posta!!!

Oj ciężko, cięęęęęężko zabrać się za cokolwiek - nie mówiąc już o pisaniu postów - po okresie bardzo wytężonej pracy w szkole i domu, a później ogólnorodzinnej choroby. 
Wprawdzie Święta minęły (nie licząc choroby) bez większych perypetii, ale czasu na scrapowanie miałam bardzo mało, a właściwie wcale, ale basta! Koniec leżakowania - czas na twórczy relaks!
Dziś na tapecie ArtGrupa ATC i jeszcze listopadowy temat wymiankowego łańcuszka 
podrzuconego przez Inkę... "Podaj temat". 
Ja miałam przyjemność trafić po raz pierwszy w parze na Anulę
Nasze dwa tematy to: "Niespodzianka" (mój) i "Prezent pod choinką" (Anuli). 
Można by rzec - podobne, a jednak... tak różne, tak hmmm... multi - interpretacyjne :-)
Oczywiście nie mogłam iść na łatwiznę, tak?! Noooo, nie mogłam!!!
Tak bardzo wciąga mnie eksperymentowanie - nie tylko scrapowe (tak między nami), 
że postanowiłam zaryzykować i w chwili, kiedy naprawdę mam czas, zaszaleć, ale... 
nie dowiecie się, co z tego wszystkiego wyszło :-D Taka jędza ze mnie :-P
Ale, ale, ale... już wyjaśniam! 
Mój temat "Niespodzianka" - jest NIESPODZIANKĄ! TAAADAAAM!!!
Do czasu kiedy Anula nie odbierze paczuszki nie zamierzam ujawniać szczegółów zawartości tej oto tajemniczej kopertki :-)


Mogę zdradzić tylko, że nie jest to nic związanego ze świętami, oooo nie! 
Za to napiszę: "Tęsknię za Tobą LATO!!!"

Temat Anuli zrealizowałam tak:


A więc mój zestawik, który właśnie dziś poleciał do mojej wymiankowej pary wygląda następująco...


Pozdrawiam cieplutko :-*


P.S. Reszty dowiecie się za jakiś tydzień, a więc... keep in touch ;-)

EDIT:

Moi Drodzy... Anula potwierdziła, że paczuszka już jest u niej,
więc odkrywam tajemnicę...
oto moja "Niespodzianka" :-)

The Never-ending Summertime ATC


I jak?! Podoba się Wam?

Pozdrawiam!!!

16 komentarzy:

  1. Piękny!!!! Też bym już chciała wiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy,zobaczymy :) widzę że prezentów sporo zapakowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekajcie, czekajcie - mam nadzieję, że spodoba się Wam!

      Usuń
  3. Chojnie pod choinką za to nici z oglądania zawartości notesu- czyli równowaga :)) kolorowo i bardzo ciepło. Ach i nic nie mów na temat zaległości ciiiiiii!!! idę posta pisać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź, idź... pisz - ja wkrótce i czytelnicze zaległości ponadrabiam :-)

      Usuń
  4. Niespodzianka, nie byłaby niespodzianką, gdyby nie była owiana tajemnicą do momentu kulminacyjnego, a to podkręca naszą ciekawość :))
    A pod choinką na bogato i tak trzymać:))
    Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Iwonko, oczywiście :-) Wszystkiego dobrego również dla Ciebie!!!

      Usuń
  5. fajnie się zapowiada, już nie mogę się doczekać przesyłki :). Pozdrawiam serdecznie życząc samych twórczych dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, rewelacyjne prezenty tu się szykują.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nic- napięcie rośnie....Prezenty są a jakże- super...A drugie? Dobrze to zaplanowałaś- czekam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe... oto jest! Ciekawa jestem Waszych opinii :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! widziałam takie zastosowanie dla kartki ale w życiu bym nie wpadła na pomysł z ateciakiem! Świetne!

    OdpowiedzUsuń