środa, 15 października 2014

Gościnnie by Denisa i zakładka...

Dzisiaj szybciutko i skromnie...
Wyzwania z ArtGrupą ATC to 'must be' mojego 
zamierającego scrapowego życia.
Nie mogę się z tym pogodzić, ale czasami trzeba odłożyć pewne rzeczy na bok,
żeby móc wrócić ze zdwojoną siłą i energią... także pomysłami :-)
Ciężki rok przede mną, ale nie poddaję się i staram dotrzymywać kroku w wymianach.
Dziś zakładkowa wymiana z gościnnym udziałem Denisy.
Tło - bez wzorów; motyw - kwiaty, rośliny; sposób - embossing...
i takie oto zakładki poczyniłam :-)



Jutro, pojutrze dorzucę pare zdjęć i napiszę, co i jak zrobione,
a tymczasem życzę miłych snów!

Pozdrawiam cieplutko!!!

6 komentarzy:

  1. Na tym wzorzystym tle zatracają się granice - czy to celowo taki efekt? A zakładki są super - piękne kawowo-pieprzowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga... ja też chwilę zastanawiałam się nad tym tłem, ale w końcu stwierdziłam, że to taki mój klimat... stare książki, "niby" wzorzysta tapeta - ciemny kącik, gdzieś w małym antykwariacie na krańcu świata ;-) Postaram się oczywiście wrzucać także lepiej doświetlone i wyraźniejsze zdjęcia :-)

      Usuń
  2. Beautiful bookmarks! Love the colours!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to wymyślić zawsze coś nietuzinkowego

    OdpowiedzUsuń