czwartek, 10 kwietnia 2014

Moje miasto

Czas na kolejną szaloną wymianę z ArtGrupą ATC, ale tym razem karta... 
zalterowana karta pocztowa z moim miastem w tle.

Inka ma niesamowite pomysły. Ten jest jednym z nich.
Podziwiam każdy kolejny projekt i głowię się, żeby nadążyć... troszkę dorównać :-) 
Koniecznie zajrzyjcie do jej świata pełnego cudownych inspiracji!

Ja dochodzę powolutku do wniosku, że jestem retro pozytywna... 
a znaczy to tyle, co ciężkie uzależnienie od postarzania, szarpania 
i nadużywania mojego Distressa vintage photo!
Uwierzycie, że po dwóch miesiącach zdążyłam już prawie zniszczyć gąbeczkę do nanoszenia tuszu?!!!
Jak to mówią moje dzieciaki w szkole... "no masakra proszę Pani!!!"
Właśnie tego zwrotu "podobno" nadużywam ;-)

Do rzeczy mości pani... oto moja kartka :-)

 Mój mały, królewski Płock troszkę retro, ale też ze współczesnymi elementami.
W sumie zalterowałam dwie kartki, bo sam widok Wzgórza Tumskiego 
wydawał mi się zbyt patetyczny, a tak stanowi fajne tło dla pozostałych elementów.


Muszę też przyznać się oficjalnie do uzależnienia od Cartographera Primy.
Papierki są cudne do retro projektów i aż miło ciachać.
Nabyłam jeden zestaw i chyba mi mało będzie,
choć z drugiej jednak strony, co za dużo - to niezdrowo!


Ponieważ moja post card from Płock jest retro pozytywna, jak ja
zgłaszam ją na wyzwanie w Retro Kraft Shop.


Pozdrawiam cieplutko!!!

12 komentarzy:

  1. Piękna praca! Świetnie połączyłaś i wyeksponowałaś te krajobrazy.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. ranyyy! Petitku :-) jak miło..
    Płock na starej kliszy - to dopiero jest pomysł ! a klimaty retro - zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Mi też bardzo miło, że tak ciepło przyjęłyście nowicjuszkę. Zachwycam się niejednokrotnie Waszymi pracami i nie raz szkoda mi jest, że nie mam wystarczająco czasu, żeby na bieżąco śledzić wszystkie blogi.

      Usuń
  3. Widzę Płock nocą i za dnia-piękna pocztówka proszę Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój styl ukazał Płock w pięknej krasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo - szkoda tylko, że taki mały wybór kartek był :-/ Szczerze powiedziawszy, spodziewałam się większego wyboru po dawnej stolicy Polski ;-)

      Usuń
  5. wspaniałe połączenie starego z nowym, cudowna kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pocztówka! Elegancka i tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca a ja mogę się nią cieszyć na codzień. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń