niedziela, 23 czerwca 2013

 HERE I AM!


A więc... oto jestem! 

Kim jestem?
Sama nie wiem!
A może wiem?! 
Kobietą - to na pewno; żoną, matką... 
czyjąś córką, siostrą, wnuczką; siostrzenicą... 
czyjąś koleżanką lub znajomą, 
czasami przelatującą przed nosem obcą kobietą z dzieckiem na rękach...
zwariowaną romantyczką lejącą łzy nad ulubionym wierszem,
optymistką - pesymistką, zimną 'rybą'...
czasem nieporadnym dzieckiem przytłoczonym rzeczywistością, 
czasem twardo stąpającym po ziemi 'człowiekiem z żelaza'.
A jednak jestem...
A gdzie?
Jestem TU i TERAZ...

Wkraczam w nieznany mi świat wirtualnego dzielenia się sobą...
sobą zwariowaną, szaloną, kreatywną, pozytywnie zakręconą
i chwytającą wiele rzeczy za nos, na przekór, 'bo tak' lub ze zwykłej ciekawości;
sobą dzielną i pełną trwogi; 
sobą melancholijnie zasłuchaną w najsmutniejsze piosenki o miłości i rozstaniach
lub tryskającą energią i radością z głową pełną szalonych pomysłów;
sobą żyjącą pełnią życia: gotującą, piekącą, fotografującą, scrapującą, 
czytającą ukochane wiersze - piszącą wiersze, szyjącą, dziergającą
i któż zliczy, co jeszcze w mojej głowie siedzi i kiedy wyjdzie;
sobą odnawiającą rupiecie, których nikt już nie chce 
i wpadającą w szał zakupów w jednej chwili - tak 'na poprawę humoru';
sobą zła i dobrą - bo to nie sztuka udawać kogoś, kim się nie jest!

Mało?! Czas pokaże, ludzie pokochają lub znienawidzą, historia oceni!

Oto JA... nic więcej, nic ponadto!

6 komentarzy:

  1. Lidio witaj w blogowym świecie i... pokaż nam swoje dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bossanova! Dziękuję za odwiedziny i miłe powitanie :-) Oczywiście zapraszam częściej w moje skromne progi :-D

      Usuń
  2. Czekam na Twoje scrapowe popisy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W toku, Kamala, w toku :-) Zabrałam się za LO na wyzwanie Lift Summer Crafts i zobaczymy, co z tego wyjdzie

      Usuń