wtorek, 3 grudnia 2013

Świąteczne rozpieszczanie... giveaway by Prima

No i zaczęło się... rozdawnictwo na święta będzie trwać, aż po samą gwiazdkę, 
co mnie osobiście wcale nie boli, bo z chęcią przygarnę scrapowe przydasie - nigdy ich za dużo :-)
Zaczynam wciągać się w szaleństwo blog hopów i udostępniania banerków, a co mi tam.
Na początek Prima - fajniutkie rzeczy, choć niczego jeszcze osobiście w swoich łapkach nie miałam - 
może będzie okazja :-)

Soooo, it has begun... giveaways will last till Christmas, I think :-)

but... first things first - Prima Marketing and their gorgeous stencils and stamps set. 


Wanna have it?! Hop in :-)

Good luck to you - and me, of course :-D

1 komentarz:

  1. Ja miałam kilka z tych rzeczy w łapkach i potwierdzam, że są super!
    Ps. Dzięki za ATC i przydasie :)

    OdpowiedzUsuń